Dia

Manusia nih pelik. Eyh silap aku sebenarnya pelik. Dulu aku suka sangat nak jumpa dia. Biar aku jumpa tanpa dia sendiri tahu aku suka pandang dia. Kalau boleh setiap hari aku nak tengok dia. Dengan cara macam mana sekali lah. 
Tapi, aku sudah kecewa. Akibatnya aku tak mahu jumpa dia lagi. Never!!!!
Makin aku benci makin aku jumpa. Makin aku lari dia muncul. Muncul dalam pelbagai cara. Kadang-kadang aku pulak yang takut bila jumpa. Tak tahu kenapa. Rimas mungkin. 
Dulu aku penah suka dia sekarang aku takut suka dia lagi. Jadi aku risau bila sering jumpa dia. Pagi, tengah hari, depan ofis dia dan parking kereta. Aku amik cara untuk lari dari dia. Aku datang kerja tak sama waktu dengan dulu. Aku lunch bukan time lunch. Aku balik bukan berlengah lengah lagi.
Kawan aku cakap jangan benci sangat dengan dia. Takut-takut tu jodoh kau. Terus aku geleng. Aku tak mahu dia jadi suami aku.
Ok sekarang nak makan coklat. Nak tenangkan hati yang sesak nih
Bye

No comments:

Post a Comment