hari besar aishah

Sabtu 26012013 merupakan hari besar sepupu aku norul aishah bersatu dengan pilihan hati faiz. Damia aqeef icha datang sini. Gamatlah rumah maktam aku. Dua hari sebelum damia datang sini dia pakai inai sendiri. Inai tiub. Habis comot jari dia. Bila aku tanya kenapa pakai inai comot. Dia jawab kakak nak kawen dengan rayyan. Gatai betul anak buah aku. Ingat nikah khawin ni semudah ABC ke?
Di sana beliau memang asyik berkepit dengan rayyan saja. Nak cari damia kena cari rayyan dulu. Masa aku kecik-kecik aku bukan macam tu kan? hehhehe....
Aishah memakai sepenuhnya busana ciptaan amir jauhari. Cantik...

*aku sebenarnya teringin sangat nak jumpa blogger yang aku selalu hadap blog dia hari-hari. Kak hidd mihat. Dia satu pejabat dengan aishah. Tapi malangnya dia balik awal. Hanya tulisan kad hadiah dia je aku tatap. Comelnya tulisan dia.
aku macam mak-mak yang mulut tak reti nak stop untuk bercakap.
masa nih icha tengah menangis tapi dalam gambar dia macam tersenyum.
comelll

No comments:

Post a Comment