Wreck It Ralph

Baru-baru ni aku tengok cerita ini. Niat sebenar nak tengok twilight tapi dah habis. Terpaksa tengok cerita ini.
Bila dah terpaksa tengok aku pun ambil endah tak endah lah. Sebab yang pasti takkan aku nak balik rumah sedangkan aku ni bukan senang nak merayau malam-malam. Dah keluar teruskan niat suci murni itu. kekeke.. Tapi bila dah tengok boleh pula tanak kelipkan mata. Besh. Tentang sinopsis cerita ini malas aku taip. Penat...
trailer cerita ini..
Bila lepak kedai makan, tiba-tiba borakkan pasal ralph. Terus masing-masing ketawa. Daripada lapar terus tak habis bihun aku. Kenyang gelak pasal ralph. Sebab yang nyata cerita ini macam sinonim dengan kehidupan aku. Agak-agaklah kau nak perasan kan huda oiiii. Tapi serius lebih kurang. Dengan watak ralph nya memang sinonim.. Tapi biarlah aku saja yang tahu mengenai persamaan cerita ini dengan hidup aku. Tapi sumpah kelakar tak ingat. Aku boleh gelak pontianaklah kalau tiba-tiba watak ralph dibualkan.
Tapi kenapa gambar felix dengan calhoun tade dalam poster. Sedih aku :( felix comel kot..

No comments:

Post a Comment