kawan

Dia seorang kaki perempuan.
Dia seorang kaki club.
Dia seorang kaki mengayat.
Dia seorang kaki bergaya.
Dia seorang kaki menipu.
Dia seorang kaki tiru.
Tapi dia kawan baik aku masa aku belajar. Dia jaga kami semua. Kalau mood aku tak elok dia mesti nak hiburkan aku. Dah masak sangat dengan perangai aku yang bermusim ni. Kalau jalan dengan dia kat luar kelas boleh lah aku belagak sikit. Sebab dia ketegori hensem. Bolehlah...
Tapi paling tak boleh lupa jasa dia apabila dia tolong aku bila aku mula kerja di sini. Negeri asing bagi aku sebelum ini. Segala berkaitan dengan pertolongan boleh beritahu dia. Dia memang ada disisi. 
Teman aku ke rumah kakak aku. 
Teman aku tengok movie.
Teman aku makan. 
Ambil aku di KL Sentral hantar aku shah alam patah balik gombak.
Tapi bila dia mula masuk belajar dan aku mula dah ada bf hubungan aku dengan dia terputus. Dia pun semakin berjaya tetapi semakin botak akibat tekanan belajar. Heheehe. Dia pernah ajak aku belajar sekali. Sebab ada kawan boleh beliau meniru. Tapi aku tanak. Otak dah beku masa itu. Kini aku dengan dia berhubung balik setelah beberapa tahun. Ini disebabkan atas satu makna. S-A-H-A-B-A-T.

No comments:

Post a Comment