impian

Aku baru lepas mohon untuk sambung belajar. Kalau aku layak Insyaallah kelas aku start mac tahun hadapan. Sebelum ini aku tak pernah terfikir untuk sambung belajar. Aku apply pun sekadar suka-suka. Tak taruh harapan pun. Saja masuk alam yang pernah aku tinggalkan hampir enam tahun. Kalau dapat Alhamdullillah kalau tak dapat bukan rezeki aku. 
Hanya beberapa orang saja yang tahu aku apply. Aku diamkan saja. Maklumlah malas fikir. Hari ini kawan aku tiba-tiba tanya pasal permohonan aku. Aku mulai terfikir. Tiba-tiba aku terbayangkan aku kena beli table untuk senang aku belajar dengan sukses. Lepas tu, aku kena beli printer, pen warna-warna, note kecil-kecil. Macam best pula kan. Eisshhh tak sabar pula nak belajar. 
Jadi kepada cik pemprosesan UITM silalah ambil saya sebagai pelajar PJJ di tempat anda. :)

No comments:

Post a Comment