Nysa+HHJ

Nysa big day dan saya salah seorang dayangnya. Takut dan teruja. Takut sebab gementar tengok ramai orang. Maklumlah saya yang iringi pengantin dan kene duduk tepi-tepi stage. Teruja sebab tak sabar tengok nysa dah jadi isteri kepada HHJ. Dua minggu lepas kitaorg meeting. Dan saya dapat 2 pasang baju free. Omaigod. Baju ukuran tahun lepas dan semestinya ketat amat. So masa terdekat memang nak kene kurus. Kuruskan sikit apa yang boleh. :) Baju saya dah siapkan manik. Simple je sebab saya pun takdelah pandai sangat menjahit nih. Bolehlah kalau sikit-sikit. Dayang-dayang semuanya kawan nysa. Dari sekolah menengah, teknik dan kawan shah alam.
Dalam pada belek-belek kad kawen nysa yang glam itu, saya dapat satu note. Bila baca terus air mata menitik. Sob sob sob....


Apa yang saya lakukan pada masa itu, hanyalah bantuan sebagai sahabat yang sepatutnya.

Saya selalu mengharapkan yang baik-baik untuk kawan-kawan sekeliling saya. Sakit terasa apabila kawan kita menghadapi dugaan dalam hidup. Saya sayangkan kawan-kawan saya...

Insyaallah saya akan update entry berkenaan nikah+resepsi beliau. :)

No comments:

Post a Comment