pandang rendah

Blackberry saya sudah dua tahun berkhidmat dengan cemerlang. Memang dalam perkiraan menukar yang baru tetapi masih mengekalkan blackbery. "Since u got black, u never turn back". Tetapi apabila battery sudah bermasalah terus saya pergi jelajah Masalam untuk membeli yang biasa jer. Model yang saya mahu sudah takde dalam pasaran. Jadi terpaksa membeli yang 2ndhand. Tanya-tanya harga memang boleh terima dek akal tetapi memandangkan charger dia bagi yang biasa terus saya letak dan tak berminat. Alasan nak beli yang biasa saja sebab tahun depan nak beli iphone5. Uncle tu cakap "u mampu ker nak beli iphone5 yang harga 3k lebih" Sentap dengan uncle nih. Selama nih kawan-kawan saya dan abglong saya semua saya promote kedai dia. Memang tak berminat nak pergi kedai uncle nih lagi. Kecik hati.
Balik rumah tak puas hati. Terus BBM kawan yang peminat tegar Apple. Tanya harga iphone5. Dia cakap tak masuk malaysia lagi. Tapi harga tak lari jauh dengan iphone4s. Dalam 2.2k saja. Bila beritahu pasal hal uncle tadi terus dia cakap takut kene tipu dengan cina. Jadi make sure beli dekat kedai yang memang sah jual barang apple. Kawan rumah saya memang menanti detik bergelar pemegang iphone5. hehehehe.... Saya insyaallah tahun hadapan. Sooonnn tak lama lagi...

No comments:

Post a Comment