what i'm using?

Tiba-tiba rasa macam nak share apa yang saya perlu guna seharian. Gedix Kawan-kawan saya memang setiap kali lalu depan guardian mesti perli saya. Tak mahu singgah ker? Kalau singgah ada saja barang yang di beli. Beli untuk keperluan harian. Simpan stock tak salah kan? Beli ketika sales. Ok sudah merepek.

GIGI

Saya suka sebab ada 3 colour.
Strong teeth / white teeth / Fresh breath

RAMBUT
Saya tidak suka akan satu brand saja. Saya akan bosan. Bila pergi treetment rambut mesti saya ada beli satu set. Shampoo + conditioner + serum
Di pasaraya pun saya akan membeli dan mestilah pantene dan sunsilk.



BADAN
Saya suka dengan haruman daripada Lux
Paling suka lux biru - (wake me up)
Juga saya suka strawbery watson. Manis saja bau. Rasa nak makan jer. Tenang.

PADS
Dari dulu hingga sekarang kotex adalah pilihan hakiki saya.
Saya mengunakan KOTEX STYLE.

MUKA
* Pencuci Muka

GARNIER
Sejak keluarnya garnier dipasaran saya memang menggunakkan garnier. Pernah juga tukar / cuba yang lain. Tapi mesti nak juga beli garnier.

* Bedak

PIXY
Murah saja bedak ini :)

* Eyeliner

REVLON
Kazen saya yang kenalkan. Thank you sha

* Lipstick
REVLON
Saya suka baunya dan warna

* Blusher
CLINIQUE
Saya suka. Ia melekap di pipi saya.

No comments:

Post a Comment