kelas pertama

Kelas pertama setelah bertahun tinggalkan dunia belajar. Mengantuk+bosan+lapar. 
Masuk saja kelas si lecturer terus mengajar. Mukadimah sikit-sikit saja. Dengar orang cakap bila 1st class tak ada lansung belajar. Mujur notes yang print aku bawa sekali. Kalau tidak aku nganga dalam kelas. Notes depan mata pun aku tak faham lagi. Kalau aku tak bawa notes ke kelas tadi confirm aku weng. Mungkin aku belum ready sepenuhnya. Pastu kena cari group members. Alamak manalah nak kenal orang melainkan nadhirah kawan serumah aku. Terus aku ajak budak sebelah aku yang macam adik-adik nih. Alhamdullillah mereka setuju. Group lain ikut sesama jantina. Tapi aku peduli apa. Janji aku harap group aku nanti semua bertanggungjawab. Senang pilih dorang semua nih sebab utama mereka semua rumah dekat dengan aku dan sebab kedua dorang ni kan adik-adik aku. Bley beri arahan. Dan sekarang untuk minggu nih aku ada 4 assignment untuk 4 subject yang aku amik untuk semester ini...
Penat....

No comments:

Post a Comment