sedarlah

Aku sekarang tengah hebat bersyarah dekat kawan aku. Kawan aku yang kecewa putus tunang akibat perempuan tu curang.

Baru-baru ni aku dapat text dari dia. Dia sembang-sembang dengan aku. Aku pun reply lah segala jadah apa yang dia borakkan. Tapi dia cakap kalau aku dapat tau apa yang dia buat sekarang mesti aku taknak kawan dengan dia dah. Apakah? Dia pun ceritalah kisah hitam dia sekarang. Aku bengang dengan dia. Apa banggang sangat sebab kecewa dengan bekas tunang dia pilih hidup dengan dosa. Nak cakap biul dia belajar tinggi. Aku pun tak sebijak dia.

Aku pun nasihatlah dia. Tapi tetap tak makan saman. Degil. Aku pelakung kang muka tu. Muka hensem keja bagus tapi hidup dengan nafsu. Nafsu songsang. Ishkk sekarang aku pula terlebih emosional. Sekarang aku buat sehabis mampu untuk bagi dia nampak salah apa yang dia buat. Kalau tak sedar lagi lantak kau lah. Aku malas dah!!!

No comments:

Post a Comment