Teguran tak membina

Hari jumaat lalu 28/09/2012 aku tergesa-gesa mencari coklat untuk membuat tambahan dalam hantaran BFF aku. Sebab sudah lewat ekoran kesesakan jalan yang super sakit. Selesai membuat pembayaran aku terus meletakkan coklat itu dalam handbeg besar gedabak aku. Tiba-tiba pakcik guard Giant menegur aku. Muka cuak aku dengan kawan aku sorang lagi. Ada masalah ker pasal pembayaran. Pakcik saya tak mencuri tau. Ada resit lagi kot. Aku cakap sorang-sorang dalam hati.
"Adik tolong jangan senyum. Pakcik takut tengok gigi adik yang terkeluar tu". Aku dengan muka terkejut terus aku jeling. Jeling tajam kot. Pakcik nih nak buat lawak tak kene tempat. Aku dah lah nak cepat. Pastu panggil aku macam aku buat kesalahan besar. Satgi aku kasi tampar laju-laju baru pakcik tu sedar dunia kot.
Bongoks. 

No comments:

Post a Comment