Hitamberrykuh

28 september ritu hitamberry aku rosak. Tak boleh nak charge. Aku resah. Hari tu pula hari nikah my BFF. Pening kepala. Pastu habis segala benda hilang. Takde langsung connection dengan kawan-kawan. Dorang ingat aku sombong sebab diam membisu di alam maya itu. Aku tak berniat tetapi keadaan yang memaksa aku membisu untuk seketika. Satu oktober hitamberry dihantar repair di brighstar. Jangka masa dalam 14 hari. Aku akan dapat balik inchik berry aku 15 oktober. Semalam (16 oktober) aku dapat yang baru walau leawat sehari dari tarikh jangkaannya. Segalanya baru sebab yang lama sudah tidak boleh diperbaiki. Untungnya aku. Alhamdullillah rezeki. Terpaksa tanggung 15 hari tanpanya kini berbaloi dapat yang baru sebagai ganti. Muka aku kembang sekali kembang dengan hidung nih yang sedia kembang. Sekarang tengah kumpulkan balik kawan-kawan di BBM. Penatlah nak ingat balik. Tape take time....

No comments:

Post a Comment