selamat tinggal 2011 dan selamat datang 2012

2011 sudah hampir melabuhkan tirainya. Alhamdullillah perjalanan tahun 2011 sudah mengajar saya erti hidup. Susah senang perlu diharungi. Seperit mana pun kita perlu tempuh. Kenal diri sendiri dan belajar mengubah perangai dari negetif ke positif. Tahun yang banyak saya habiskan masa kepada keluarga dan kawan-kawan.
Alhamdullillah pada tahun ini saya sudah yakin sepenuhnya untuk mengubah imej saya. Berkat dorongan keluarga dan kawan-kawan saya berhijab. Setiap hari semakin selesa dengan imej baru. Semoga saya istiqamah dengan imej ini. Insyaallah.
Harapan saya tahun 2012 (tak bape hari saja lagi) membawa sinar kepada kami sekeluarga. Semoga impian saya, emak dan adik beradik tercapai. Semua orang mahukan terbaik dalam setiap apa yang diidamkan. Harapan saya juga begitu. J

2011 – saya telah tempuh dalam keadaan suka duka susah senang ketawa menangis melalak.
2012 – be nice to me. saya terlalu mengharapkan itu J

No comments:

Post a Comment