Menjelikkan!!!!

Keadaan meluat tidak dapat saya tangkis. Amat meluat dengan bf gadis itu. Tolong hormat orang awam boleh tak? Ok tenang. Nampak gaya saya macam terlebih meluat akan lelaki itu....

Dalam perjalanan ke tempat kerja menaiki komuter kegemaran warga pekarja LCS seperti biasa saya akan menuju ke coach wanita. Maklumlah bau lelaki amat tidak sesuai halwa hidung saya. Maaf... Tiba-tiba sepasang kekasih dua sejoli menaiki coach wanita. Takper abaikan, tidak menjadi kudis untuk saya.  Keadaan dalam train itu sunyi dan tidak ramai orang. Saya berhadapan dengan kekasih itu. Seperti biasa saya akan abiskan masa bermain sodoku.
Stesen ke stesen, orang keluar masuk...Keadaan sesak dan bingar...
Akibat tension soduku tidak dapat diselesaikan saya meluaskan pandangan dihadapan. Boleh pulak saya terlihat aksi-aksi bf meminta untuk berpegangan tangan dikhalayak ramai sambil kepala dilentokkan di bahu gf beliau. Ada lagi babak-babak yang terpaksa saya tidak nyatakan. Maaf, saya bukan iri terhadap aksi itu, tetapi semua mata memandang kepada mereka bukan saya seorang. Makcik-makcik tua, budak-budak kecil semua melihat. Si gf malu dengan aksi mesra terlebih yang ditunjukkan oleh bf beliau.

Boleh tak lelaki zaman sekarang menghormati orang awam?
Boleh tak lelaki zaman sekarang bersifat cool? (kerna saya suka lelaki cool.hehehe...)

No comments:

Post a Comment