PUASA ENAM

Balik dari kampung, terus saya berazam mahu berpuasa. Tetapi dapur saya kosong tiada bahan yang boleh dimasak. Jadi untuk minggu pertama bekerja terpaksa atur kedai makan untuk menjamah selera ini.
PUASA PERTAMA
Saya bersama huda ismail dan kak zakiah teringin makan a&w. Dekat jer dengan rumah. Kitorang amik mozza monday. Murah okeyhh daripada hari biasa :)
PUASA KEDUA
Saya mahu menjamah nasi. Jadi kitorang pergi gerai seksyen 8. Makanan sedap+banyak. Tetapi malangnya perut dah sebu jadi makanan dibiarkan menangis. Yang hadir bersama ialah huda ismail kak zakiah dayah dan niza
PUASA KETIGA
Saya bersama huda ismail pergi menyantap pizza. Argghhh kenyang dengan hidangan itu. Paling suka soup anda:)
PUASA KEEMPAT
Pertama kali selepas balik dari kampung laili mahu join makan malam bersama. Saya amat malas keluar jadi menapau makanan pada kawan. Nasi goreng kampung seksyen 2 tidak sedap. Saya tidak habis menjamahnya. Serasanya dalam minggu ini makanan yang paling tidak sedaplah saya makan.
PUASA KELIMA akan diupdate:)

No comments:

Post a Comment