exam yang ngeri

Ya.. Aku dah tamat semester pertama. Aku sudah habis exam. Aku dah  boleh tengok tv. Tak adalah masa tengok tv dok asyik teringat assignment dan exam saja. Bak kata kawan aku dia sudah kembali ke zaman remaja dia. Bergembira sungguh dia tue. Tapi kami semua hanya boleh bersuka ria hanya untuk dua bulan sahaja. Hanya untuk dua bulan sahaja tau. Dan minggu depan kami semua akan mendapat keputusan peperiksaan. Owhhh ngeri.
Aku tengah runsing dengan exam. Kenapa aku susah sangat nak menjawab peperiksaan hari tu. Aku banyak khayal daripada menjawab. Siap sumpah-sumpah diri senirik sebab tak boleh nak ingat. Masa menghafal aku memang sangat tension. Budak rumah sampai tergelak tengok aku punya gelagat. Masa tu lah jerawat tumbuh. Masa tu lah perut sakit. Masa tu lah kaki sakit. Rambut serabut badan lembik. Memang dugaan aku masa study. Penat nak tempuh. Harap semester akan datang aku tak alami situasi hari tu. 
Paper MGT paling worst. The worst among the worst.
Okeyh pengsan.
Bye

No comments:

Post a Comment