1st junior Q241B

Alhamdullillah, bff saya selamat melahirkan anak lelaki pada 30 june lalu. Comel sangat. Mujur baby dengar kata tak keluar awal masa mummy dia tengah final exam. 
Saya sempat lawat bff saya sekejap sangat. Niat nak lawat lepas kerja tapi ada kerja lain  yang menanti. Jadi saya lawat lunch time. Mujur KJMC dekat sangat dengan saya. 
Pertama kali tengok baby nysa, wauuuu comel sungguh. Serius masa tu saya fikir nak baby jugak. Gebu je kulit dia. Pastu dia menangis. Kuat sangat. Saya ganggu dia ker? Maklumlah saya datang mengejut. 
Sekarang nysa dah keluar hospital. Tak pasti dia pantang di mana? Insyallah saya akan lawat dia lagi. Mungkin dengan babes yang lain jugak.

Tahniah nysa dengan hilmi.

*Mak saya cakap nak anak bijak, masa mengandung kita banyakkan membaca mengingat dan mengira. Insyaallah baby boy ni mesti bijak. Sebab dia sentiasa teman mummy dia study.

No comments:

Post a Comment