berat

Adakah bila usia meningkat kadar pembakaran lemak menurun?
Tahun lepas dan sebelum itu sewaktu saya puasa sudah nampak perubahan fizikal. Tapi berlainan pada tahun ini. Sudah tidak nampak kadar penurunan yang drastik. Tetapi emak dan kakak menyatakan saya kurang berisi. Tetapi serius sehingga kini saya takut untuk timbang. Takut dengan keputusan yang mengecewakan. Tetapi saya akur mungkin zaman kurus saya tidak ada lagi. Mungkin berat 40++ sudah tidak ada dalam kamus hidup saya :( Saya kena kuat sebab bukan tidak berusaha kearah kurus tetapi takdir tidak menyebelahi boleh pulak buat ayat pasrah Jiwa kena kental dan harus pilih baju size M (paling kecil) dan seeloknya size L....Sedar, sedar, sedar Huda.
Hari ini genap anak bujang abanglong saya berusia DUA TAHUN. Happy 2nd years old Aqeef Amsyar. Achik nurul love u...

No comments:

Post a Comment