Hati merancau. SAKIT!!!!

Biar betik, sudah lama sangat aku tidak meng-update blog ini. Mungkin bila kita happy, sudah tidak ingat untuk meluahkan sebarang kata-kata dekat papan kekunci. Benar, dalam semenjak ini kehidupan aku sungguh terisi. Hangat dengan kasih-sayang, keprihatinan kawan-kawan dan juga aku boleh melupakan sepenuhnya orang yang tidak layak aku kenang.

Tapi, kenapa sekarang jiwa aku sungguh kacau. Kacau dengan dugaan menimpa. Kenapa bila aku kecapi bahagia ada sahaja biawak-biawak datang menganggu. Rimaslah.... Tolonglah pergi dari sini. Sekarang aku macam mahu menjerit sekuat hati tetapi apakan daya aku berada di ofis. Kalau ditanjung gila sudah aku menjerit sehabis suara.

Sekarang aku keliru kenapa setiap kali bahagia aku akan menghadapi masalah dan masalahnya adalah masalah yang sama.. Sebabkan aku degil dan tidak menghormati orang. Ya Allah bantulah hambamu ini mengubah sikap yang tidak disegani oleh orang keliling. Amin..

No comments:

Post a Comment